GYIK

Gyakran ismételt kérdések


Hogyan találom meg a keresett terméket?

Használd az oldal fejlécében elhelyezett keresőt, vagy a Termékek menüpontot.

Valós az oldalon látható készlet?

A legtöbb esetben valós, a készlet folyamatosan frissül, minden egyes vásárlás után. 

Hibás terméket kaptam, mi a teendő ebben az esetben?

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, esetleg hibás terméket kaptál, természetesen ki tudjuk cserélni. Ebben az esetben vissza kell juttatni a terméket az alábbi címre (7700 Mohács, Külterület Hrsz 139/38.). Utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!

A csomagba​ kérjük​ mellékelj egy levelet, amiben leír​od, hogy pontosan mi a probléma a termékkel kapcsolatban​.

A csere/javítás általában ​legkésőbb ​15 napon belül megtörténik.

Hogyan tudom visszajuttatni a terméket?

A terméket ajánlott postai küldeményként, jól becsomagolva juttathatod ​vissza a címünkre (7700 Mohács, Külterület Hrsz 139/38.). FIGYELEM! - Utánvétes, postán maradó, portós küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége ​ pedig ebben az esetben Téged​ terhel!

Mi a teendő „Előre utalás” fizetési mód választása esetén?

A rendelés leadásakor olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A délelőtt 10:00-ig indított átutalást még azon a munkanapon feldolgozzuk, s még az nap útnak tudjuk indítani a megrendelésed. A házhoz szállításról illetve a csomagpontra vagy csomag automatába történő kiszállításról a szerződött partnereink küldenek információt emailben és telefonon.

Több terméket rendeltem, ilyenkor egyszerre kapom meg?

Igen, ha több terméket rendelsz egyszerre, akkor egy csomagként kezeljük, így költséghatékonyabb, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben olyan termék is szerepel a rendelésen, ami nincs raktáron, akkor felvesszük veled a kapcsolatot e-mailben, vagy telefonon a várható beérkezési idővel kapcsolatban.


Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

MPL házhoz szállítás 2kg-ig: 1500 Ft
MPL házhoz szállítás 2,1-10kg-ig: 1800 Ft
MPL házhoz szállítás 10 kg felett: 2600 Ft

MPL postapont / csomagautomata 2kg-ig: 1200 Ft
MPL postapont / csomagautomata 2,1-10kg-ig: 1500 Ft
MPL postapont / csomagautomata 10,1-20 kg-ig: 2000 Ft

GLS házhozszállítás 2 kg-ig: 1800 Ft
GLS házhozszállítás 2,1-10 kg-ig: 2300 Ft
GLS házhozszállítás 10,1-30 kg-ig: 2900 Ft

GLS csomagautomata 5kg-ig: 1400 Ft
GLS csomagautomata 5kg-ig: 1600 Ft
GLS csomagpont 5,1-20 kg-ig: 2300 Ft

Utánvét szolgáltatás díja +490 Ft

Mennyi a szállítási idő?

A munkanapokon hétfőtől - csütörtök-ig délelőtt 9:00 óráig leadott megrendeléseket általában másnapra tudjuk házhoz szállítani, a pénteken délelőtt 9:00 óráig leadott megrendeléseket pedig leghamarabb hétfőn tudod kézhez kapni. A hétvégén érkezett rendeléseket leghamarabb a hét második munkanapján juttatjuk elSzombaton nincs kiszállítás.

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a futárral?

A kiszállító futárral, akár telefonon is fel tudod venni a kapcsolatot, kiszállítás napján a futár cég minden esetben küld egy E-mailt / SMS-t pár órával a szállítás előtt, ebben az E-mail-ben feltüntetik a kiszállító futár telefonszámát és ezen a telefonszámon lehet egyeztetni a futárral a kiszállítással kapcsolatban.
GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: info@gls-hungary.com

MPL: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

A futártól történő átvétel előtt mindíg meg kell győződj, hogy a csomag sértetlenül érkezet e meg hozzád! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át, mert ezt követően már Te vagy a felelős a termékért. Amennyiben külsérelmi nyom nem látható, de a termék mégis törött, kérjük jelezd nekünk e-mailben és mellékelj egy fotót a sérülésről.